Laptop

http://ebertek.blogspot.com/2010/03/laptop.html

Update 2011. március 26-án: októberben vettem az iStyle-nál egy MacBook5,1-et. 2GHz-s procival, SSD nélkül, de a többi adat megfelel a fenti posztban említetteknek. A „Bluetooth-os billentyűzet-egér, 19″-os monitor rádugva laptopra” dolgot elvetettem, egyelőre úgy néz ki, hogy szinte mindenre elég a 13″. Külső vinyó helyett pedig fogtam az asztali gépemet 1,5 TB HDD-vel, raktam rá egy Debiant (squeeze) netatalkkal (AFP-s fájl- és nyomtatómegosztás) és Avahival (Bonjour-os service advertising, így Finderben felbukkannak a share pointok (Xserve ikonnal!), ill. iTunes-féle library sharing is frankón működik a Firefly-al), s levittem a szervertermünkbe. 100/100-as linkje van (ha minden jól megy, még idén kap 1G/1G-t :P), a szobámban pedig egy Cisco/Linksys E2000 tolja n-only módban a csomagokat, így nem a Wi-Fi a szűk keresztmetszet (150 Mbps simán átmegy rajta).
A mostani generációs MacBook Pro-t még biztosan kihagyom, de a következőt már erősen meg kell majd fontolnom.

Leave a Reply

